Bizimle grup çalışması yapacak kişiler aranıyor

Ben Jazmine gördüm ilk defa, ben sadece ona sahip olmak gerektiğini biliyordu. Kim o? Eh, Jazmine FEM Inc kardeş bir şirketi ve bu da seksi bir biri için bir adam yöneticisidir. Bizim ofiste ilk toplantıda, ben yardım edemem ama gözlerimle uygunsuz soyunmaya ona. Olamazdı Onu omuzlar giyinmiş onu bakımlı kilitleri, siyah-bağcıklı sutyen tarafından cradled vardı onu tam göğüsler, uzandı fark ettim. Belki başka bir düğmeye ihtiyaç ya da belki ben x-ray görüşü geliştirmek için ona yeterince de leered. Her iki şekilde de, bizim toplantının amacı bu tüm kadınların çalışma ortamında bir takım olarak daha iyi çalışmasını nasıl tartışılması idi ve ben bu konuda beklenenden daha hızlı çözümlenmesi konusunda içgüdüsel bir duygu vardı. Ben haftalık moral verici konuşma hareketleri yoluyla gitti, zevk sarsıntıları benim klit tanıştığımı mayın bakışları her zaman koştu. Ve o andan itibaren, benim ilgi tavan yaptı edildi. Onu tadı, onun kokusu ve onun derin kahverengi gözleri arkasında gizli tutkusu keşfetmek için hasretini.

Jazmine onun bu son hafta içinde sorumlu olmuştur kaç orgazm bilseydim. Onun ofisi mayın aynı katta olduğu için, ben bu fanteziler ilham çok görüntü vardı. Ben arkadaşları arasındaki ilişkiler hakkında bazı çekinceleri vardı, ama D-bardak aşağı onun kalın baldırları ve pedikürlü ayak mükemmel firma bu yumuşak, dolgun dudaklarını onu hayranlıkla beni durdurup vermedi. Ben sadece benim yanakları karşı bastırdı ise onu moka uyluk hissettim ne kadar yumuşak düşünebiliriz. Mmmm ve ben yaptım, ben hayal edebileceğiniz herhangi bir ve her yönden vücudu hakim görüntülendi.

Benim kendi kendine dayatılan çalışma politikasına rağmen, kader başka planları var gibiydi. Her zaman yaptığım gibi, yalnız afterhours çalışma, ben uzakta çok uzakta bir ses duymak için endişeye kapıldı. Onu koridordan kardeş şirketimiz ofisinden geliyordu bilecek kadar yakın, henüz ses tanımlamak için çok uzaktı. Yani tabii, ben sese ayak uçlarına kalkarak ben yaklaştıkça, bu sesi inliyor oldu. Benim için sürpriz, grup seks benim merak diğer ona mumlu çikolata höyük masaj yaparken, bir eliyle bir göğüs çukurluğu, onun büro masası bu güzel kilitli tanrıça götürdü.

Onu vecd zafer tüm Jazmine oldu. Kalçalarına yavaş, baştan çıkarıcı ritmi gyrated olarak onu ankastre beyaz onu eğrileri o kadar mükemmel vurgulandı giyinmiş. Içinde tekme benim hayvani arzuları için uzun sürmedi; ben o benim son şölen gibi onu yutmaya istedim. Jazmine bana onun masasına kadar yürümek duymadılar içine öyle oldu. Onun herhangi bir yardım gerekirse ona sordum, o da bir tepki dile gelmeden önce tutkuyla öptü. Dudakları onlar baktı kadar yumuşak oldu. O beni bekliyor olmuştu sanki onun gibi tutkuyla öpücük dönmek hissetmek beni vahşi sürdü.

Ben saçlarını çekiştirdi olarak görevine devam etmek için söyledim. Hava ve onu geri kemerli için çenesine ile, boynuna dudaklarım araya geldi. Onun kokusunu derin bir nefes aldı ve yavaşça kulak memesine nibbled. Ellerimi boynuna fırçalanmış gibi ben basınç uygulanır. O soluk soluğa. Benim için ona tatlı kedi ısınma tutmak için ona ve o yapar. Ben midesi aşağı, göğüsleri arasında, onu köprücük kemiği üzerinde benim parmak izi ve tekrar yedekleyebilirsiniz. Onun nefes kısaltılmış ve onun yoğun inliyor. Onu hafifçe meme dik genelinde dilimin otlatmak ve sonra ağzımda tüm meme sığdırmak için çalışmayın. O kafamda kapmak ve benim hedefe ulaşmak için sanki onun içine yüzümü gömer. Onun yumuşak bir cilt beni vahşi itici. Ben onun güzel göğüsler her iki yakala ve onları her santimini yalamaya başladı. Duyduğum Tüm yanında oldu, “Ben tüm bu lanet masası squirt üzereyim!” Ve ben alt taşımak için bir işaret olarak aldı. Ben bile vücudu terk etmeden önce onu suları tüm emmek planlanmaktadır. Ben hafifçe okşadı ve midesi, atlama öptü
ped onu tatlı nokta üzerinde ve onun iç uyluk için ben şimdi hafta için canınız ne bekler gibi.

Bal sır kaplı olduğu gibi onu sulu kedi baktı. Ben artık dışarı tutamadım. Ben bu moka uyluk kollarımı etrafında sarılır ve dilimin ona ıslaklık içine derin bir dalış aldı o benim boynuna bacaklarını sarılmış. Bu noktada, benim tat tomurcuklarının üzerinde hava ve onun lezzetli orgazm suyu onun tatlı kadınsı özü ile, benim kedi damlama onun için bir şelale haline hissetti. Onu tüm istedi. O bana onu bitirmek izin umuduyla, clit masaj devam ederken onu narin parmaklarını yalamaya ve emmeye başladı.

Ama Jazmine Kullanıcı inliyor sesi git gide var. Nefes nefese ve döner. O acı oldu gibi bakıyorum. “Benim boğazına Squirt.” Ben yakın yüzüme onun uyluk sıkarken yine ona lanet dilini başladı. “Bana suyu her dışarı emmek olsun.” Ben onu cumming sert hissetti. Onu sıkı deliğinin üzerine ağzıma kapattı ve o benim yüzüne ve benim ağzına o kadar yoğun kremalı olarak o çığlık gibi inliyorum. Ben her yuttu. tek. bırakın. Yummy. Henüz benim en sevdiğim yemek. Hala heyecan sıcağında, yüzünü ve yavaşça beni öper beni yukarı çeker.

Ben olsa Jazmine aynı zamanda inilti başkası duydum yemin ettik olabilir. Ben parmaklarını onu kendi suları emmek stajyer görmek için kapıya bakıyorum.

Devam edecek …

Bir Cevap Yazın

